10.05.10

Idag har jag sytt en vargkostym och regisserat barnteater. Handlade tyg på rekvisition från skolan för tvåtusen spänn också, och misslyckats gång på gång på att plugga matte. S.k.o.l.a.r.b.e.t.e.
Jag går dock bara en till dag i skolan den här veckan, och det enda jag gör hemma är tråkigt detaljarbete på kläderna. Idag ska jag börja på den sista, och troligen är ALLT klart innan söndag. Det skulle vara så himla himla skönt. Dock så är min killmodell i mallorca för nuvarande, och kommer alltså bli brun. Jag gillar det inte.
Nu är det bara lite småfix kvar, skor, strumpbyxor, hårplanering, affischering kanske, och tidsplanering.
Lite info, och alla som kan borde verkligen komma. It´s going to be legendary
När? Lördagen den 22/5, vid midnatt natten mot söndagen
Var? Stora Scenen, Rådhustorget, Umeå

Designers:
Cynism Design - Rockabilly/pinup
Aagard Design - Sextiotalsinfluerat <--- JAG
Deadline P - Rysslandslängtande skrotkollektion
Scorpid Leather - Skinn och läder
Naucler Design - Latex fashion
Thalia Studios - Lolita/viktorianskt
LivingNight Design - Steampunk

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: