21.05.10

Imorgon är det visning.
Jag har troligen inte insett det än, för jag är verkligen inte alls nervös/stressad/nojjig just nu. Och jag har ju faktiskt inte ens sytt klart. Men det gör inget, för det blir himla grannt när det blir klart! Imorgon är det mycket som händer, har inte riktigt koll på exakt allt, men det kommer gå bra. Jag vet att det kommer bli fabulous. Iförrgår provgick jag med modellerna i valhalla, och det gick faktiskt superbra!
Det är en speciell känsla att se sina kläder på människor, flera stycken tillsammans liksom.
Åh imorgon imorgon kommer bli så bra.
Alla kommer och kollar, halv tolv, stora scenen på Rådhustorget.
En sak till, igår spelade vi teater för femåringar.
Världens sötaste femåringar med ansiktsmålningar.
I want.

Kommentarer
Postat av: karre

peddo

2010-05-21 @ 19:14:47



Namn:

E-postadress:

Blogg: