FÖRSTA MAJ

Så var det dags igen.
Både så himla härligt, men samtidigt så känns det ibland så förbannat löjligt att engagera sig politiskt en förmiddag på hela året och sedan ha gjort sin lilla goda gärning liksom. Om det är något som gör mig förbannad är det hur dålig jag själv är på att orka göra något bra, någon oegoistiskt.
Jag ser upp till dem som orkar göra något för att förbättra, ni är så himla bra.
I år var det faktiskt väldigt bra iallafall, trevligt sällskap och lite kameraanvändning.

Kommentarer
Postat av: M

Hejsan! :D

Jag är mamma till flickan i rosa galonisar som du har bilder på i din blogg. Det var supersöta bilder men jag skulle uppskatta om du kunde ta bort dem från bloggen.

Tack på förhand

2010-05-02 @ 14:35:06
Postat av: emelie.

sv: mmmmmmmmm, jag vet, fina pojkar.

men... det är ändå inte dom jag ser.

2010-05-02 @ 16:39:34
URL: http://canard.webblogg.se/
Postat av: .

hahahaha ägd

2010-05-05 @ 09:56:25



Namn:

E-postadress:

Blogg: