DAG 1: PRESENTATION AV MIG SJÄLV

Ja, jag heter Amanda och bor i Umeå. Nä jag bor egentligen två mil utanför umeå men det är coolare att bo i stan så what ever. Den mesta av min tid spenderar jag med min pojkvän som jag varit tillsammans med i ungefär ett och ett halvt år. Han är det bästa jag vet på alla sätt och mitt första riktigt 100% fungerande förhållande.
- Jag går andra året på en teaterutbildning och trivs väldigt bra.
- Jag gillar att sy också, och har haft två visningar för mitt egna märke Aagard Design.
- Jag är väldigt tävlinginriktad och blir väldigt lätt bitchig när jag känner mig trängd.
- Jag tycker om att titta på film och spela tv-spel, att fika och shoppa fina saker, och tusen saker till.
- Jag gillar att spara på bilder också, speciellt såna här;


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, den här listan hade ju jag också tänkt göra! Men det kanske inte spelar något roll egentligen. Jag är för dålig på att sätta igång bara, men jag borde göra det nu.

2010-11-16 @ 18:56:50
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: