DAG 6: MIN DAG

00:30 Kommer hem med nattbussen från stan. Går över åkern hem till mig, får snö i skorna.
Äter fil + björnbärssylt och somnar till Harry Potter och Dödsrelikerna på talbok. (I onsdags såg jag förresten Hp på premiären gud så bra)
Vaknar klockan elva, äter söndagsfrukost med mamma, hänger upp en ljusgirlang på staketet utanför vårat hus, dricker te och läser bloggar.
Bokar en resa till stockholm! Om två veckor åker jag ner och bor hos min kusen intill hammarbysjö, shoppar julklappar och fikar. Bäst. Läser en massa stockholms-guider också, och skriver upp bra adresser och sånt.
Syr, mest tråkiga fållar och sånt. Det här har varit en morgonrocksliknande sak som gick till fotknölarna, ursprungligen från Beyond Retro i stockholm. Den blir nog fin att ha i sommar!
17:00 får abstinens efter spelet trainconductor (min pojkvän har skaffat sig en iphone i veckan och det enda jag gör när vi träffas är att spela spel)
Hackar lök. Såhär ser jag ut då, för jag är lite överkänslig mot lök. Lagar potatis och purjosoppa, iallafall.
Lyssnar på min lagamat-lista!
20:00 Dricker kaffe (för sent), jag kommer inte kunna somna ikväll.
23:00 tittar på high fidelity, bra film
Resterande tid fram tills att jag somnar (runt ett kanske) tittar jag på slutet av säsong 6 av house!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahhahahaha minen

2010-11-22 @ 09:52:47
Postat av: Magda

sv: Vad fint! Han var så himla trevlig och rar.

2010-11-22 @ 18:48:54
URL: http://an0rakcity.blogspot.com/



Namn:

E-postadress:

Blogg: