ÖNSKELISTA!

Ett syrum! Plus ett stort arbetsbord, en anslagstavla och hyllor. Just nu jobbar jag antingen på mitt golv eller i min säng vilket inte känns så jättekul.
Ett presentkort på ohlssons stuva // sytråd (helst till overlock för det är så dyrt) // knappar i allmänhet // fina band och virkade kragar // en coverlock // tvillingnålar // en riktigt bra tygsax
En brunprickig klänning med V-rigning, en rutig cape, och senapsgul stickad klänning. Helst från Zara // Basic-strumpbyxor för sådana går alltid sönder // underkläder // ett par nya mellanblå cheap monday // den perfekta mysiga mjuka kashmirkoftan // presentkort på monki
Boxen med förhäxad // Lostboxen som är fantastisk // The Carrie Diaries // Presentkort på make up store // Sweet Lemon showergel och nagelpennan från the body shop
Ett presentkort på sockdream! Helst de senapsgula stickade torgvantarna.
Helst av alls vill jag flytta till göteborg eller stockholm, muta beckmans eller tillskärarakademin så att jag kommer in på vad jag vill, skaffa min en mysig lägenhet med min pojkvän, gifta mig och skaffa en kattunge.

Kommentarer
Postat av: rebecka

låter fint!

2010-11-25 @ 08:54:18
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: Kasper

Kattunge!

2010-11-27 @ 12:53:25



Namn:

E-postadress:

Blogg: