BERÄTTA FÖR MIG OM DET ÄR SANT

Åh idag har varit en fin dag. Jag kom nyss hem från en jätterolig fotoshoot, och det gick mycket bättre och smidigare än jag trott! Jag är dödsglad över att mina modeller är ungefär världens duktigaste, och för att min fotograf Marlene var så himla hjälpsam. Tack!
Nu sitter jag ensam hemma hos min pojkvän och myser med katter och ska snart dricka chai. Det är en av de bästa grejerna jag vet, att vara ensam hemma hos min pojkvän och allmänt mysa. Jag gillar såklart när han är hemma också, men det är skönt att bara sega runt här i huset som efter ett och ett halv år nästan känns som mitt.
Bilderna från idag kommer ni inte få se på ett tag, så jag bjuder på lite från inspirationsmappen istället.

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Ey, den där cheyens blogg följer ju jag!

2010-10-06 @ 21:54:35
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åh det var så lite! Jag hade väldigt kul jag också.

2010-10-06 @ 21:57:59
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: