SAKER JAG GILLAR

1, Fika. Fika är mitt liv, jag fikar hela tiden. Efter visningen igår åt jag lunch med Kasper och Henrik på Waynes, och vips sprätte 150 spänn iväg. Jag fattar inte hur en del prioriterar bort godfika och mysluncher, det är nog det jag spenderar mest pengar på varje månad.
2, Vakna på söndagsmornar med min pojkvän och äta frukost i sängen och titta på tvserier medans årets första vintersol lyser genom fönstret. Det bästa som finns.
3, Att ha mycket att göra. Jag älskar att klaga på att jag är stressad, och ofta är jag också det, alldeles för mycket. Men faktiskt så blir jag jobbigt rastlös om jag inte har planer under en dag, eller inte har något att se fram emot, planera, fokusera på. Jag antar att tiden nu efter visningen kommer att bli lite så, men jag hoppas att det fungerar.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja självklart!

2010-10-25 @ 15:43:29
URL: http://surrealistiskt.blogg.se/
Postat av: emelie.

jag älskar också att ha mkt att göra, då slipper man tänka så mkt. man bara gör.

2010-10-26 @ 08:37:29



Namn:

E-postadress:

Blogg: