MITT APRIL 2009

Jag är en otroligt nostalgisk människa, som älskar att titta och tänka tillbaka på vad som hänt, vad man gjort,
vad man tänkt. Så här har ni mitt April för två år sedan.
Jag var femton år och gick i nian men fladdrande känslor och dåliga val.
Jag var mycket inne i Umeå den här tiden, lyssnade på Broder Daniel och njöt i solen
En del av tiden spenderade jag i Strömbäck, drack veganlatte och tyckte om någon
Jag och Eva umgicks nästan jämnt, speciellt på bokcafé pilgatan över te och veganbullar. April är alltid den månaden då jag bryr mig mest om jag vet inte, allt, så jag brukar ofta ta den månaden undermedvetet som vegan/vegmånad. Eva var bra iallafall och vi pratade killar rätt mycket om jag inte minns fel.
Jag hade väldigt kort lugg och inga ögonbryn alls nästan, och kort kort svart page!
Jag lyssnade bara på Kent
Och såg ut såhär när jag fikade än en gång på bokcafé pilgatan
Jag gick i nian och var fruktansvärt less på allt som hade med Vännäs att göra, men jag hade det kul ibland också och speciellt med Emelie och fina Sofia som inte bor här längre. Appropå det ska jag få träffa henne i sommar när jag åker på peace and love och det kommer bli grymt. Har ni tänkt på hur många som egentligen försvinner från våra liv sådär? Blir plötsligt gamla och flyttar iväg för att göra något av sina liv.
Vi satt ofta och mycket på stan också och åt rullkebab och mjukglass och allt vara bra.
Och så träffade jag Petter för första gång.

Kommentarer
Postat av: c

Åh, vad glad jag blir.

2011-04-22 @ 19:44:20
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: Pojkvän

Gillar att jag fick en liten notis ändå <3

2011-04-22 @ 22:09:52



Namn:

E-postadress:

Blogg: