SÅNTDÄR JAG SER FRAM EMOT JUST NU

Festivaler. I år ser mitt schema ut såhär; om ungefär åtta veckor sätter jag och Kasper oss på ett tåg mot Borlänge och bor på lugna campingen på peace, ser Hoola Bandoola Band, Nationalteatern, Patrick Wolf, Rebecca och Fiona, Bob Dylan, 30 sec´s och en massa annat. I början av augusti (några dagar efter att jag fyllt arton) åker jag till Urkult i näsåker och bor med några ur min klass och har det bra. Mellan dessa kanske jag klämmer in en sväng till Trästocksfestivalen och eventuellt eventuellt eventuellt Emmaboda men det beror på hur livet går. Säg hej om ni ser mig! Jag blir så glad.
Första maj. Bäst, jag hoppas att ni är där.
Kulturnattavisningen. Den ligger på 21 maj, och min visning kommer att hållas på stora scenen på rådhustorget runt midnatt tror jag. Sju otroligt duktiga modeller går för mig iår, och jag har ett jättespännande sammarbete med en illustratör som kommer att premiärvisas också! Om ni bor i Umeåområdet hoppas jag verkligen att ni kommer att titta, förhoppningsvis kommer det att bli grymmaste grymmast på länge.
Bilderna är från min första visning i Maj förra året, och modellern är Kasper Irgens och Jenny Lee Lantto.
Dessa två grabbar. Bäst dom med.

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh gud jag är så galet orolig över att jag inte får biljett till Hovefestivalen (i Norge) när dom väl släpps, för där ska jag också se 30 seconds to mars! Så varje gång jag ser att någon ska se dom live får jag lite smått ångest, haha.

2011-04-27 @ 17:01:45
URL: http://whitewhales.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: