SNART SMÄLLER DET!

Foto och redigering; Petter Malmehed
Sakta sakta börjar jag bli mer och mer nervös, och nu är det tjugotvå dagar kvar! Det jag fruktar för är att jag åker till Lund en vecka innan och är borta åtminstonde fyra dagar, ursh ursh oj vad jag inte är klart med allt jag borde! Alla modeller har jag bokat iallafall, och att få jobba med superduktiga snygga brudar (och en kille) är bäst. Inför årets visning har jag en blandning av modeller som gick för mig under förra kulturnattavisningen, och visningen på fashion week, men också en ny modell som jag tror att dom flesta av er kommer att känna igen! Det är duktiga och ruggigt vackra Ebba Zingmark som också kommer härifrån Umeå, och det blir det spännande att jobba med någon som faktiskt kan det här på riktigt!
Nu ska jag unna mig att umgås med folk i helgen, men bio ikväll och valborg imorgon och sen bär det av hemåt igen till arbetsbordet! Kramar

Kommentarer
Postat av: rebecka

Ebba Zingmark är sjukligt fin! Hoppas allt går bra :D

2011-04-29 @ 21:52:39
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: Hubert

Mmm kommer bli najs att se.

Detta år ska jag faktiskt försöka att närvara.

2011-04-29 @ 23:57:25
URL: http://decipher.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: