20 APRIL, 2011

Haft några fantastiska/förjävliga dagar och med tusen blandade känslor och tankar och skit isolerar jag mig nu ensam hemma i några dagar med bara MTV och jobb som enda sällskap. I tisdags kom bästa Kasper hem till mig, måndagens morgon var hur bra/hur dålig som helst och jag var ungefär hur sliten som helst. Igår beslöt jag något väldigt viktigt, nu får vi se hur framtiden ser ut för jag vet verkligen ingenting. Jag har varit väldigt nära att radera den här bloggen också, men kom fram till att det var dumt. Men jag vet inte hur kul och roligt och inspirerande och intressant jag kan förmå mig att vara en tid nu framöver, men jag får se. Jag är inte säker på någonting just nu. Men vi hörs, kramar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att allt ordnar sig och så. Kram på dig.

2011-04-20 @ 19:47:06
URL: http://benevolenceandsinapism.blogspot.com
Postat av: rebecka

radera inte bloggen, snälla snälla snälla!

2011-04-21 @ 22:54:37
URL: http://whitewhales.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: