STOCKHOLM OCH SÅNT

I Stockholm bodde vi hos min killes syskon i Jakobsberg och tillbringade dagarna med att leka, passa och hålla koll på världens finaste små ungar! Vi promenerade en massa i stan också, besökte kungliga tekniska högskolan, åkte på grönan med barnen, såg Ane Brun av misstag under stockholms kulturfestival och var på en ascool slagverkskonsert som bestod av en enda låt på sextio minuter! Men mest har vi myst och ätit kopiösa mängder mat (mest socker), vilket passade mig helt okej. Sedan gjorde vi också något som var lite mindre roligt, nämligen att lämna av Benjamin i Linköping där han ska gå i skola i ett år (jag garanterar mer klagan i framtiden ang. detta), men annars så var veckan i stockhom ungefär hur bäst som helst och man bör aldrig klaga i onödan. Nu är jag iallfall tillbaka hemma och imorgon börjar jag mitt sista år på gymnasiet!

Kommentarer
Postat av: Hubert

Nej skojar du. Varje gång jag bor i Stockholm gör jag det alldeles utanför Jakobsberg!

2011-08-23 @ 20:40:08
URL: http://decipher.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: