SVAREN; LITE BLANDAT


Här är sista delen av svaren på frågorna, jag hoppas att ni blev nöjda!



- Snyggaste tjejen respektive snyggaste killen of all times?

Svar: Audrey Tautou och Johnny Depp, absolut. Gift er, snälla.


- Om du fick välja när du skulle födas. Vilket år då? :)

Svar: Det skulle ju såklart vara spännande att uppleva att vara hemmafru under femtiotalet, eller tonåring under rymdperioden på sextiotalet, men eftersom det är romantiseringen/nostalgin/återblicken på dessa tider som gör att jag tycker om dem så mycket så trivs jag bra här på tvåtusen-talet där jag kan ta del av de bitar jag tycker om med 50/60-talet och skippa de dåliga bitarna! Det så mycket som är bättre nu än då.

 

- Favoritmonsterfilm?

Svar: Om jag ska säga en gammal så blir det The blob från 1958, som har världens bästa themesong. Om jag ska säga en nyare svarar jag Jurassic Park-serien. Älskar monsterfilmer dock, nästan allt är bra!

 

- Kan du göra en grym spellista med alla bra låtar?

Svar: Här har du! En väldigt blandad spellista med både nytt och gammalt, mina favoritlåtar med olika artister, gammal nostalgimusik och trettonårsförälskelse.


- Favoritlåt?

Svar: Den svåraste frågan av alla, den går inte att svara på! Ni hittar några av dom bästa i listan ovan i alla fall.

 

- Du är så himla snygg! Och min fråga är väl har du någonsin haft en "kändiscrush"?

Svar: Killen ovan var min stora och enda kärlek under två långa år. Jag kunde alla låtar utantill (enbart på tyska såklart) och spenderade nog rätt stor del av min tid framför youtube, tittandes på fina videos med den finaste i världen. Fast den Bill jag kände förr finns inte kvar, nu är han helt fel. Nä, sjuttonåriga Bill med spretigt hår, mmmmmm... INTE Lady Gagaversionen.

 


- Favoritbok?

Svar: Jag har så många! Tyvärr så har jag nästan helt slutat läsa böcker, vilket är jättesynd egentligen.

Någon av dessa är iallafall min absoluta favorit.

- Drömfakulteten av Sara Stridsberg

- Sen tar vi Berlin av Moa-Lina Croall

- Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket av Gunnar Ardelius

- Skugg-serien av Maria Gripe

 


- Favoritfilm?

Svar: 500 days of summer, Love Actually, Amelie från Montmartre & Spirited Away

 

- Favoritmusik?

Svar: Kolla in min spotify istället, där finns allt jag lyssnar på!

 

- Redigerar du dina bilder, i så fall i vilket program? :)

Svar: Jag gör småfix på alla bilder i min blogg, och det gör jag i photoshop CS4!

 

- Snyggaste tjejen i ume? :)

svar: Jenny Lee, och Nellie, utan tvekan.

 

- Favoritdisneyfilm?

Svar: Skönheten och Odjuret tror jag, eller Micke och Molle!


- Favoritintresse?

Svar: Sömnad, men det borde ni nästan veta!


- Bäste sak man kan göra en fredagkväll?

Svar: Eftersom jag är en stark företrädare för hemmakvällar så säger jag att sitta och mysa med sin pojkvän eller en bra vän och äta goda saker som cheescake eller popcorn framför någon bra film, beroende på sinnesstämning.

 

- Hur ser ditt rum ut? Det har vi aldrig fått se ordentligt!

Svar: Jag återkommer med ett inlägg om det!

 

- Hur många läsare har din blogg?

Svar: Jag har ungefär 150 unika läsare per dag


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror att du är den första blogg jag har stött på som också tycker om Sen tar vi Berlin. Underbart.

2011-01-24 @ 15:51:43
URL: http://benevolenceandsinapism.blogspot.com
Postat av: nellie

åå vad glad jag blev så himla snäll du e

2011-01-24 @ 17:52:57
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: Hilda

Spirited Away är så sjukt bra

2011-01-24 @ 19:28:53
URL: http://retaliate.blogg.se/
Postat av: angelica

Ett mkt bra svar på min fråga(om när du ville födas)! Så har jag aldrig tänkt på det innan. Men det som är negativt är att man vill ju se alla artister som fanns då. Live! ;)

2011-01-24 @ 19:33:01
URL: http://orangesextiotalare.blogg.se/
Postat av: angelica

Jag tittade igenom din lista av musik och vi har grymt mkt som är lika! :D

2011-01-24 @ 19:59:56
URL: http://orangesextiotalare.blogg.se/
Postat av: Jenny Lee

finis!!

2011-01-24 @ 23:33:55
URL: http://jennyleelantto.blogspot.com/
Postat av: emelie.

johnny depp är bara bästbästbäst <3

2011-01-25 @ 12:03:44
Postat av: ellen

åhh, johnny <3

2011-01-25 @ 22:06:12
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: