LITE MER PEACE!

Jag hade som sagt ingen kamera med mig på peace men här är lite bilder jag har snott från olika kompisar! Nu är jag förresten hemma från en annan festival och tar det lugnt med massa film och chips och bad typ. Men alltså, bilder;
Peace and love ligger på en massa stora ängar i Borlänge och var större än nånsin iår, och lika varmt som alltid!
Jag åkte dit med min kompis Kasper som aldrig hade varit på stor festival! Vi bodde i ett sexmannatält på en nyinköpts luftmadrass som var trettio centimeter tjock, halvdog i värmen och hade det nice.
Här är några av mina fina festivalvänner jag spenderade mina dagar med! När vi inte var på konserter hängde vi mest på filtar utanför tälten och drack cider.
Jag, Linnea och Ella såg Rebecca & Fiona en kväll och fan vad fett det var! Grymma brudar med grym musiksmak. Jag tappade min sula på mina fina gula kängor också vilket var lite tråkigt, menmen. Sånt får man ta på festival!
Såhär såg campingen ut efter nån dag <3 Om någon vecka är det dags för min nästa festival, nämligen bästa finaste Urkult!

Kommentarer
Postat av: henrietta

jag ska också på urkult!! hoppas vi träffas! :>

2011-07-27 @ 18:12:23
URL: http://takemealong.devote.se
Postat av: © sarastille

fin blogg :) allt bra?

2011-08-06 @ 01:10:52
URL: http://saramagdalena.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: