ROLIGA SAKER NR. 1

En bekant kommenterade frågeinlägget jag postade häromdagen (som ni förresten gärna fortfarande får svara på) och sade såhär; "Tycker bloggen visar en lite lugnare och seriösare sida av dig men det tycker jag inte är dåligt"
Jag funderade över det en del, och det är nog väldigt sant. Jag är inte ett dugg lugn egentligen! För några månader sedan undrade någon om hur min humor var, men jag glömde bort att svara på det. Men shit, jag hoppas att jag inte verkar som nån total torrboll? Okej, jag ska dela med mig lite av  min humor.
Nummer 1, Den roligaste personen jag vet.
Svar: Nelly. Ni kaske känner igen henne för hon gick modell för mig under fashion week. Jag känner henne inte, men brukar gå in på hennes blogg när jag är arg/irriterad/sur etc. för det är så jävla rolig så att jag dör. Rolig grej; hon är sjukt snygg, plus sjukt rolig vilket är en sjukt ovanlig kombination. Lite sådär att man blir förvånad eftersom iallafall jag är vad vid att för snygga personer = pantade
Urval av roliga saker jag har sparade på min dator från Nellys blogg:

Kommentarer
Postat av: nwlly

guuud va glad jag blir så himla himla snäll du e

2011-03-09 @ 20:37:14
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: Annika

Jafan. Nellie är bäst. i lvoe her

2011-03-10 @ 14:06:03
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: