11 NOVEMBER, 2011 (11.11.11)

Hej, jag är så fruktansvärt trött och inte taggad på någoting just nu. Jag är lite ledsen över att inte få vara med min pojkvän när jag vill, att jag är så dålig på att umgås med mina vänner, att jag inte kan plugga, att jag sover så mycket. Jag tycker inte om att det var tio minusgrader när jag gick till bussen imorse och jag gillar inte att det redan är mörkt ute. Kan ni inte säga vad jag ska göra, vad gör ni när det är nästan vinter och inget känns kul?
Nu ska jag iallafall ner på stan och köpa ett hekto jättegott te på tehörnan för det mår jag bra av, sen ska jag köpa god mat att laga till middag och sen ska jag hem ikväll och ladda ner massor med film som inte är sorglig eller hemsk alls utan bara cool och glad, som Jane Austen typ. Jag ska titta på film, dricka te, äta mat. Kanske sy en kjol också får det blir jag också glad över. Men tipsa mig om mer för ni verkar ju smarta och kloka och allt sånt. Pussar

Kommentarer
Postat av: nellie

ät fler pepparkakor. titta på en julkalender, avsnitten är korta och lättsmälta och nostalgiska. baka nånting. träffa dina vänner mer! räkna dagar tills julgård på midgård. fika i cafeterian, köp en filt

2011-11-11 @ 14:29:21
Postat av: klara

Förutom att dricka te och sy kjolar och se på film (som redan är jättebra saker) brukar jag baka bröd med modern min (gott bröd är bästa vardagslyxen) samt ta sig i kragen och dra ihop de där vännerna på maskerad eller mitt-i-natten-fika. Göra något bra av mörkret liksom, tända ljus och införskaffa kulörta lyktor etc etc och allt sånt klyschigt.

2011-11-11 @ 14:46:33
URL: http://sjolejon.blogg.se/
Postat av: Elmer

Skyrim???

2011-11-11 @ 15:19:47
Postat av: Lo

Börja med handarbete, virkning eller stickning. Det finns inget mer avkopplande, dessutom åstadkommer man något och kan lyssna på ljudbok samtidigt.

2011-11-13 @ 11:14:25



Namn:

E-postadress:

Blogg: