Dag 1 - En bild + 10 fakta om mig




- Jag längtar galet mycket efter att få bli mamma. Jag blir ofta avundsjuk när jag ser föräldrar med barn, jag vill ju också göra allt det där! Få promenera med barnvagn, köpa bebiskläder och natta med bra barnböcker.

- Jag kommer troligen att bo i stockholm om ett år, och förhoppningsvis gå någon rolig skola. Gärna kostymlinjen på dramatiska högskolan!

- Jag avskyr mörkret som är på hösten och vintern. Tänder alla lampor, drar ner alla persienner och försöker alltid vara ute och promenera de få timmarna solen är uppe. Jag längtar så till vintersolståndet då det aldrig kommer att bli mörkare igen.

- Jag hade neonrosa dreads när jag var fjorton!

- Jag älskar svenska deckare och polisfilmer, gärna Beck och Wallander, och så Liza Marklund såklart!

- Tycker att rymden och utomjordingar är råintressant. Förra vintern satt jag helt klistrad framför säsongerna av Arkiv X, mmm det är en bra tvserie det.

- När jag var yngre så tyckte jag väldigt synd om en del saker. Jag kände mig jättehemsk när jag slängde saker för jag trodde att sakerna skulle känna sig bortvalda och oälskade.

- Det band jag helst av allt vill se i mitt liv är My Chemical Romance!

- Jag har löjligt lätt för att dömma andra.

- Jag bodde i Norge en period när jag var fyra och fem, där tog sjöfåglarna ens hamburgare ur handen och flög iväg, och ibland på mornarna kunde man inte öppna ytterdörren för att det låg en ren och sov där.

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh det där sista med renen hade varit mysigt! c:

2011-11-10 @ 22:17:36
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: henrietta

åh, Beck och Wallander! :D

2011-11-13 @ 00:40:34
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: caisa

hahahahahaha för det låg en ren och sov där hahahaha <3

2011-11-13 @ 21:36:32
URL: http://majaimee.blogspot.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: