NOVEMBER MÅNAD, 2010

Nu är det ny månad och november, det här gjorde jag för exakt ett år sedan!
Månaden började med halloween och jag och Petter styrde bästa festen i min källare! Massor med planering, spindelnät och pumpakarvning.
Vi gjorde bland annat dessa grymma flaskor.
Vi fick massor med tuffa gäster, som Donnie, Twoface och ett påkört rådjur!
Jag såg ut såhär i vita ögonlinser och utan ögonbryn!
Det blev vinter och kallt och jag skaffade mig en favvotröja jag alltid hade på mig.
Tittade på Kakurenbo gjorde jag också!
Jag hade skatbofrisyr och klädde mig ungefär såhär.
Jag hade en rätt snygg månad och hittade äntligen en äkta rävpäls! (Haters gonna hate men jag kan verkligen inte med fakepäls)
Jag lagade mat i cyklop! Dagens tips dagens tips!!!
Gick runt och värmde mig i en tröja som inte var min.
Mitt hår började bli långt också!
Sen avslutade jag månaden med att fika en storfika på schmäck med en hel massa vänner. Bäst!

Kommentarer
Postat av: Julia

åh , jättefina bilder verkligen.

Men jag förstår inte grejen med rävpälsen, varför inte fake bara?

2011-11-02 @ 19:45:43
URL: http://skywalker.devote.se
Postat av: Candy

Varför skulle någon hata dig för att du bär äkta päls? Det vore ju onödigt. Däremot kan man ju ifrågasätta valet, precis som Julia undrar jag varför du inte använder fakepäls. Tycker du att det är fulare eller anser du det vara ett sämre val miljömässigt sett? Notera nu att jag bara är nyfiken och knappast syftar till att kasta hat på dig, vore synd om du misstar det för att röra sig om det. Tyvärr ganska vanligt inom bloggvärlden att folk förväxlar konstruktiv kritik och nyfikenhet med försök till att hata och trycka ner. :/



Anyways... å andra sidan kanske du äter kött och in that case har du ju inget att "leva upp till" i alla fall. Tycker det värsta är när folk bär päls, men avstår kött av etiska skäl, eller tvärtom. Hallå, djuren lider faktiskt inom båda industrierna.



Hur som helst är du galet snygg! Och jag gillar de fina flaskorna ni gjorde på förra Halloween. Klädde du ut dig denna Halloween också? :)

2011-11-04 @ 10:21:57
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Ett random

Du är otroligt fin och klär dig bäst i hela världen tycker jag!

2011-11-12 @ 17:07:19



Namn:

E-postadress:

Blogg: