LITE SENA BILDER FRÅN URKULT 2011

Gud jag hittade nyss min gamla kamera jag hade med mig på urkultfestivalen i somras! Jag fotade nästan ingenting, men här får ni se litegranna iallafall. Bästa festivalen!
Urkults marknadgata som blev galet lerig efter några regniga festivaldagar.
Här bodde vi! Vi hade det bisart stökigt hela tiden men fint ändå.
Vi var ett rätt stort gäng från Umeå som åkte dit ihop, här är två!
Vi åt mat i princip hela tiden, och ofta sånt här. Urkult har det bästa marknadsståndet någonsin - Choklad! Favorit; Maja Gräddnos. Kola, fluff, vit choklad, kokos, namnamnam...
Mest var jag med den här arga killen. Vi rullade ned för backar och var dryga mot alla andra men hade så jäkla kul!

Kommentarer
Postat av: angelica

åh chokladen där ser väldigt lovande ut!! ^^

2011-10-07 @ 00:30:43
URL: http://orangesextiotalare.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: