30 OKTOBER, 2011

Längd: 158cm kort
Hårfärg: Just nu är det nästan svart! Skulle i vanlig ordning färga det mörkare, köpte mörkbrun hårfärg, och som vanligt blev det inte alls brunt utan svart. Varför lär jag mig aldrig? Men det är rätt fint. Snedlugg har jag också nu förresten! Rakluggen är borta.
Ögonfärg: Grönbrungula
Fräknar: Fem stycken på sommaren!
Bästa kroppsdel: Tja min kropp är rätt nice faktiskt! Jag trivs. Bäst gillar jag höfter, bröst och ögon tror jag.
Sämsta kroppsdel: Hm, typ midja kanske.
Typ av killar jag faller för: Alltså det här med långa killar verkar bara bli tydligare och tydligare för mig... Gärna sådär 190cm! Annars gillar jag lite nördiga killar, trygga, ärliga och roliga. Kattägare är inte helt fel heller!
Ärr: Ett på vänsterhand som kommer ifrån att jag en gång skulle stänga en fönster - liter för hårt. Glaset exploderade och regnade ner, och jag stod plötsligt med en 10cm splittra i handryggen. + några andra små såklart! Jag har ett ovanför naveln efter att en vän till mig skulle försöka pierca mig, men det gick inte så bra.
Piercingar: Nej! Inte ens i öronen.
Sjukdom: Kronisk konstant huvudvärk som avhjälps med en slags akupunkturteknik. Så större delen av tiden mår jag fint!
Dåliga vanor: Att nojja, oroa mig, och analysera andra i det oändliga. Men jag håller på att bli mycket bättre!
Brutna ben: Nope
Fobi: Typ inte! Jag får lite panik av att bli fasthållen eller kramad när jag är förkyld för jag slutar andas då. Opraktiskt!
Tvångstanke: Inget riktigt tror jag.
Rädsla: Ensamhet, att bli bortvald, den vanliga svängen..
Bästa känsla: Att få vakna ihop med någon man gillar asmycket
Bästa fysiska känsla: Riktigt bra sex, obviously! Och typ massage om det kommer från Karre.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så freakin snygggg!!

2011-10-30 @ 19:29:21
URL: http://benevolenceandsinapism.blogspot.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: