29 SEPTEMBER, 2011


Vilken är den äckligaste mat du vet?
Sånt med blod i kan jag inte äta, alltså typ blodpudding. Sen har jag lite fobi mot ägg också, fast det är gott om man steker det ordentligt. Min bästa kompis äter rått ägg!!! Fattar det inte!!!

Vad har du gjort idag och vad gjorde du igår?
Vaknat, legat i sängen och vaknat/lyssnat på morgonpasset. Sen gick jag till bussen och sov ett tag på den, kom till skolan och hade råtrist arbetsmiljölektion. Sedan teater där vi skrek sönder våra röster och hängde ett tag med Einar. Sedan hem för jobb vid symaskinen och lite plugg. Idag har jag bara haft en teaterlektion på tre timmar där vi rollsatte vår slutproduktionspjäs och lyssnade på två producenter som snackade, sen åkte jag hem.
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Tja jag har ju inte jobbat så mycket, men två år på cafe har jag hunnit med! Jag är supernöjd med att jag vågade gå dit och fråga, men också att jag vågade sluta. Sen är jag himla stolt över att kunna sälja mina kläder och faktiskt tjäna på det, känns helt galet kul!
Vad ångrar du i livet (om något)?
Jag tänker oftast så att man alltid lär sig något av allt som händer.

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
En gång när jag gick i åttan hörde jag och min tjejkompis att några klasser i nian kallade oss för hivsmittade veganflator. Lite kul!

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Varm och bekvämt och mjukt. Troligen mest min svarta capefilt som jag & ella hittade på gågatan inne i stan och bara råkade plocka med mig.

Vad ser du mest fram emot året som kommer?
Att få jobba med mitt projektarbete, min klass slutproduktion i teater och jullovet när han den där grabben nere i Linköping äntligen kommer hem ett tag.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Säkert något tråkit som vinterjackor eller så

Vad gjorde du i helgen?
I fredags var jag med min klass på klubb och dansade en massa och sen krashade jag i en skönt tom lägenhet på liljansberget. Lördagen spenderade jag först i den extremt sköna sängen tillsammans med tvserier och päroncider. Sen åkte jag hem, sydde lite och pluggade säkert alldeles för lite. Söndagen såg nog ut likadant. Jo jag bakade äppelpaj också! Och städade mitt rum + hittade min externa hårddisk som har varit borta i säkert ett halvår.

Vad har du på dig just nu?
Svart linne och trosor

Senaste låt du lyssnade på?
I need a dollar - Aloe Blacc

Bästa skönhetsknep?
Sovsovsovsov och ha mycket kärlek i ditt liv!

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Bara jeans och tshirts är fett nice. Och långärmade vita tröjor! Nomnom. Sen är tjocktröjor mysigt också, men mest för att killen ifråga blir så gosig.

Och fulast?
Öh

Vem saknar du?
Min pojkvän, min bästa vän och kanske nån katt eller så.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att framtiden kommer att bli så som jag drömmer om!

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Andy Warhol, Valerie Solanas och Linda Skugge kanske!

Bästa filmen nånsin?
Rockyserien med Sylvester Stallone, fantastisk.

Bästa boken nånsin?
Sen tar vi Berlin av Moa Lina Croall, och allt av Linda Skugge.

Vilka tidningar läser du?
VK typ, annars inga.



Vad önskar du att du var bättre på?
Att lita på andra.

Vad attraheras du av?
Självsäkerhet, snygga armar och händer, kåthet, god lukt, och så har jag insett att är jag löjligt svag för musiker.

Är du religiös?
Nope!

Vad är din största rädsla?
Ensamhet.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Ganska mycket haha. Att jag är jävligt elak och egoistisk troligen.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Jag gillar väldigt långa och väldigt korta namn! Mer än så vet jag inte riktigt än.


Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: