11 FEBRUARI, 2012

Idag var Midgård grått och trist och kallt. Vad göra?
Ha högläsning på rygg i fotostudion, om man är Ella!
Bygga ett hus i en annan studio, om man är Daniel. Hit kom jag en sväng för att prata om ett spännande jobb jag ska göra nästa helg! Berättar mer sen!
Man kan också mata brudar med blod, om man är Rebecka...
Och arrangera, ljussätta, och fota en affisch, om man vi duktiga tjejor från klassen!
Eller som Anna, att gå in alldeles för mycket i sin roll. Hon gick och såg helt förstörd ut hela dagen, gumman.
Och ha myskläder, om man är mig!
Ikväll har jag bakat semlor och sytt en herrock som blev riktigt fet faktiskt. Imorgon åker vi ett gäng till Jessica för att laga middag och pynta inför kvällens födelsedagsfirande! Och nästa fredag får jag finbesök från Linköping minsann...

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilket roligt gymnasium du verkar gå på! Och ser fram emot att se den där rocken. Jag borde sy mer, här sitter jag och läser om hur mycket andra syr och gör inget själv, haha..

2012-02-19 @ 19:16:15
URL: http://www.finastestina.wordpress.com



Namn:

E-postadress:

Blogg: