EN DAG MED KOSTYMGRUPPEN

I lördags morgon satte jag mig på pendeln mot Umeå! det var nämligen dags för en secondhand-runda med min kära kostymgrupp! Vi hade massor med listor på vad vi behöver inför slutprojektet.
Läste Murakami som vanligt.
Nöjt och lite suddigt gäng på röda korsets 20kronors-rea!
Jag älskar när man på jakt efter något speciellt när man är på second hand-butiker, här drog vi igenom klänningsavdelningen efter några tjänsteflickeplagg!
Vi var glada och taggade! Tänk att få shoppa teaterkostym för skolans pengar <3
Myrorna visade sig vara vårt bästa fyndställe, där hade vi nämligen ett kontrakt som gav oss makten att låna hem hur mycket vi ville ända fram tills i maj! Sedan begav vi oss till ohlssons slutrea för att köpa lite waxduk och sånt, och sen drog jag till Kasper för att baka kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: jessica

och kladdkakan var ca den godaste jag ätit någonsin

2012-01-30 @ 22:55:23
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: