SAMMANFATTNING AV 2011 (APRIL-JULI)

I April köpte jag ett par leopardfläckade solisar, var mycket på trasten och myste på verandan med katterna, var med Kasper hemma hos mig, och hade lockigt hår och svarta kläder. Rätt orolig månad, men bra ibland.
I Maj var jag rätt ledsen större delen av tiden, försökte jobba så mycket jag kunde med visningen, och demonstrerade på första maj. I slutet av månaden hade jag visningen, men jag var så otroligt bortkopplat psykiskt så ingenting blev som det borde. Sedan gjorde jag och min pojkvän slut, och jag var nästan bara hos Kasper på Haga. Jag åkte en sväng till Stockholm också, och träffade Johan!
Sen kom Juni och jag var singel och peppad! Jag och mina tjejkompisar var ute mycket, jag gick med Alex på fysikgrändsfesten och fick mitt livs värsta bakfylla. Sedan slutade jag tvåan och fick sommarlov, och firade det på en utomhusfest med delar från min klass. Jag var glad och brydde mig inte mycket om något alls, och i slutet av månaden åkte jag och Kasper på peace och partajade ihop med Ella och några fler. Åh det var en skön månad! Sen såg jag ju bland annat 30 seconds to mars också, och så Henrik Berggren såklart.
Det blev Juli och jag tillbringade mycket tid med en ny bekantskap, var i stugan mycket med min familj, och plockade bär med mamma. En spännande och bildfattig månad!

Kommentarer
Postat av: rebecka

dom tre julibilderna var ju bara finast.

2012-01-06 @ 15:09:21
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: Jag ska plugga på universitetet! Kulturentreprenör/konsthistoria. Längtar ihjäl mig. Tycker om dina sammanfattningar förresten!

2012-01-06 @ 22:33:24
URL: http://pulvertango.blogspot.com
Postat av: rebecca

finns det någon sötare än dig egentligen?

2012-01-16 @ 11:14:24
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: