SAMMANFATTNING AV 2011 (AUG-OKT)

Augusti var nog den bästa månaden i år! Den började med en regnig men grym vecka på Urkult tillsammans med Jessica, Jenny, Isak och Birve, och sedan hem för att fira min lite sena födelsedag i min stuga. Det var en av de bästa kvällarna, en hel hög med mina allra bästa vänner i min stuga. Efter det åkte jag ner till stockholm och såg högvakten på slottet där min pojkvän spelade som slagverkare, bodde gratis på finhotell och sen åkte vi vidare till Jakobsberg utanför stan. Där agerade jag storasyster och vi åkte med barnen på gröna lund en dag. Sen flyttade Benjamin till Linköping men det var också det ända riktigt jobbiga under den månaden!
I September åkte jag, mamma, pojkvän, och två av mammas väninnor till sydfrankrike i en vecka och bodde i världens finaste bästa hus i en väldigt stereotypisk frank by. Vi plockade mest vindruvor och badade i turkost hav. Och åt galna mängder baguetter och vin! Den bästa bästa bästa resan jag gjort. Sen kom jag hem och gjorde inte mycket förutom att köpa en fantastisk paljettkrage på loppis, och sydde en tshirt.
Det blev Oktober också, och jag rakade av allt hår på Kasper. Sen repade jag och min klass mycket, och spelade upp en väldigt rolig och grym "trailer" på torget här i Umeå. Jag var rätt cool i spets och lång mantel! Det blev höst sen också på riktigt och jag köpte en för kall och tunn jacka. Jag och Karre lagade middag och drack öl hos Ella i hennes lägenhet en kväll, och så gick vi på pipes of scotland tillsammans med Thilde. I slutet styrde jag förfest med Ella, Einar och Emanuel och sen gick vi på krogen och drack vin! Jag var rätt saknig och orolig inför vinter och mörker så jag omgav mig mycket med folk, så det blev automatiskt en bra månad!

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: