07 JULI, 2012

 
Och hej på er, ni som fortfarande tittar in. Jag vet att det är väldigt tomt här men det får det vara. Ni som vill läsa lite mer löjligt och personligt kan titta in på min vardagsblogg (www.eldamedpapper.blogspot.com) där töntar jag mig, lägger ut gifar på katter och klagar på saker! Jag går i funderingar på att ihop den här bloggen med min andra, men att då mest ha den för mina vänner och bekanta. Ni som mest tycker att jag har fina kläder och är söt kanske inte kommer uppskatta förändringen, menmen!
 
Förhoppningsvis tycker jag att det är roligare att blogga efter att jag flyttat i augusti! Puss på er och ha världens bästa sommar
 

Kommentarer
Postat av: malin

Jag har beställt dem från Newlook.com :)

2012-07-09 @ 21:32:56
URL: http://forsgrenmalin.myshowroom.se



Namn:

E-postadress:

Blogg: