RO HIT MED LITE TEXTILA FRÅGOR!

Satt och funderade häromdagen på att det vore kul att göra en liten lista med mina bästa sömnadtips, har även för mig att jag lovat någon av er att göra något likanade för tusen år sedan. Så, har ni några speciella frågor ni vill att jag ska ta upp? Kanske om vad man ska tänka på när man syr kläder till sig själv, vilka verktyg man bör ha, hur det är att planera en modevisning, hur man säljer plagg till andra, hur det egentlige funkar med teaterkostym, eller vad ni vill! Annars blandar jag bara lite av mina bästa grejer. Men fråga på! Hejs

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan du inte visa hur du syr lite enkla plagg, typ en kjol? Vore kul att se för jag kan ingenting haha

2012-03-05 @ 11:07:26
Postat av: Sara

Vart hittar du mönster? Hur syr man till exempel en lång/kort kjol i linningen?

2012-03-06 @ 13:18:56
Postat av: Sofia

Hej hej!



Jag undrar om du har några tips på hur en ska tänka när en gör draperingar, typ vilka tyger passar bäst och om det finns några 'regler'?

Sen undrar jag även om du har några tips på provdockor? Jag är på jakt efter någon bra och prisvärd.

Sen sen sen, undrar jag om du vet någon bra hemsida där en kan köpa tyger? Umeå har rätt begränsat utbud tyvärr..



Du har en fin fin blogg!

2012-03-06 @ 16:12:43
URL: http://ericaskusin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag skulle absolut vilja ha svar på alla de där frågorna som du skrev som exempel! :)

2012-03-06 @ 23:56:07
Postat av: Hanna Ek

Hittade din blogg via bloglovin! Jag har en tävling på min blogg där du tävlar om ett presentkort med ett värde av 1000 kronor, och tre personer vinner en länking som visas för ca 1400 läsare. Kramar!

2012-03-09 @ 18:49:49
URL: http://hnny.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: