En helg i Sthlm!

 
I lördags åkte jag till Stockholm för miniweekend! Var fett glad för i fredags ringde pappa och sa att Tillskärarakademin hade skickat brev hem till oss och TJOHO jag kom in! Nu slipper jag gå dumma kurser på universitetet bara för att kunna på csn att betala vår nya lägga, nu kommer jag till och med få göra något riktigt fett hela året. WOOOOP.
 
Men Sthlm alltså. Träffde Evve!! Så himla länge sen vare. Hängde i park och sånt där som man gör.
 
Träffade Sandra också, och hamnade på uteservering vid vattnet och det var SÅ JÄLA VARMT. Drack ananasbreezer och glassade sönder livet. Detta kan jag lätt göra resten av denna sommar, oh ja.
 
Isak var med också, och vi bodde i ännu glassigare lägga med fet balkong och grillkväll!
 
Och sen det vi hade åkt till stan för egentligen, Dans Dakar! Såg Röyksopp (så grymt feta), prodigy (helt ok fett) och lite småband. Slut på helg! Nu är jag i Gamleby en sista gång, pressar ute i smålandssolen och på fredag kommer jag hem till Umeå igen.
 

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: