CISV-FILMEN!

Jag hittade nyss en video som några av mina kompisar har gjort tillsammans för att göra reklam för CISV.
CISV är en typ av ideell fredsorganisation som finns över hela världen. Kanske är till och med några av er medlemmar? Jag är inte själv medlem, men jag känner många som är det.
Jag är i alla fall med några sekunder i filmen, och detsamma är min visning från fashion weekend! Desutom är det en rätt kul film som visar upp min stads fina sidor <3 Kolla in den om ni har lust!
Det är My Starbrink som filmat och redigerat om jag inte minns fel.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det är ju inte gjort på ett brutalt sätt :P

Jag tror jag ska hyra filmen för jag blev så sugen på att se den :)

2010-11-13 @ 00:46:31
URL: http://castleofmine.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: