Kan du fler runda ord?

Fruktansvärt kraftlös dag idag, men annars rätt lugn. Nästan inga vettiga lektioner, vi satt mest och spelade yatsy och pratade med de fina sjuorna vi har. Henrik kopian, yeah. Vi har TVå, beat that.
Öhm, de spelar julmusik i trapphallen. Great.
Stan var rätt meningslös, förutom samtalen med Albin och att jag fick träffat Nils och Luc igen.
Jag fick ett rött chokladhjärta idag av Arvid. Fina du.

Jag kan fortfarande inte sluta tänka på tiden för ett år sedan. Exakt nu, var jag på Cuba och satt och talade med Pierre och Fredrik eller tittade på cubansk tv med vaktmästaren.
Jag har tröttnat på att skriva seriöst här längre, funderar på att radera den till månadsskiftet.




Kommentarer
Postat av: Madde

TA INTE BORT DINA JÄVLA JÄVEL! :P folk vill ju läsa

2008-12-17 @ 23:16:35



Namn:

E-postadress:

Blogg: