Hon är rätt glad



Jag längtar efter vår så otroligt mycket, och jag längtar efter värme. En anledning är att pojkar blir så mycket vackrare under de varma månaderna, eftersom de då klär av sig litegranna och inte är påpälsade med alla stora fula vinterjackor. Det är synd det där med vinterkläder, ofta försvinner ens persons personliga stil då när man drar på sig feta äckliga dunjackor och hemskt osmakliga h&m kappor.
Någon som detta inte gäller för är Jessica, som har en helt bedårande kappa. Nomnom.
En till anledning till att det skulle vara bra med våren nu är alla ben som börjar bli synliga. Ben kan vara himla fina, i rätt plagg. Eller inga plagg, det finns ju dem som har riktigt vackra naturliga ben som kan vara fina i nätta klänningar och bara ben. (Inte jag)
Nu pratar jag strunt och pratar såntdär bara för att prata. Sluta prata.

Idag spenderade jag större delen av dagen och kvällen på skolan med sms och öppettråkhus och lax hos familjen Sjöström. Imorgon ska jag träffa pojke, inhandla tyger till mitt projekt och vara allmänt på stan sista gången innan jag beger mig alldeles för länge till min kära släkt uppe i norr.















Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, bilder på de flickor jag älskar mest!

2009-04-08 @ 16:55:26
Postat av: väldigt mycket anonym

mihi

2009-04-08 @ 17:33:30



Namn:

E-postadress:

Blogg: