Jag ska skaffa mig en matkultur Elin, jag lovar.

Det är tjugosju grader kallt och jag är glad efter en ovanligt bra dag med mycket leenden.
Emma är sjuk och Sofia är sjuk och mamma är sjuk i vinterkräksjuka så snart ligger jag väl hemma spyende och gråtandes. Men nu är jag glad, jag har umgåtts med människor jag mår bra av hela dagen idag, vilket är rätt konstigt för att vara jag. Oftast råkar jag hamna bland människor som bara f¨r mig att må dåligt, men idag hade jag tur. Några timmar på biblioteket med en hel drös människor, folk som jag inte träffat på vääldigt länge. Som Sebastian. Inte för att jag tycker såvidare bra om honom, men han är härlig. Han lärde jag känna på förra Edge tror jag, när vi satt i sofforna i Galaxen. 
Sedan råkade jag hoppa över teatern, och sprand med Elin och Leila till Svartes väntande bil, och satt sedan några timmar med familjen Swartling på garaget och proppade mig full med aioli och grillat kött. Mjukglassbuffe och saltlakritsströssel med. Sedan fick jag för mig att Fredrik och co repade på umedalen, så jag och Leila sprang iväg till repbyggnaden och träffade sångaren i den där andra metalbandet som repar där. Han släppte in oss, och vi smög runt och letade folk. Inte där. Attans. Nå, upptäckte att Elin är en väldigt trevlig person idag, väldigt lik sin syster höhöhö.
Smile.

Dina ögon är fina
Jag tycker mycket om dina ögon

Kommentarer
Postat av: agnes

alla jag känner nästan har vinterkräket. fy tusan. men nu är det bara 8 grader kallt!

2009-01-16 @ 21:12:08
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/



Namn:

E-postadress:

Blogg: