Dagens, med ämnet "helvetesjobb vid kajen"


Alltså, dagens största insikt: Kasper är en fett med nice grabb.
Dagens insikt två: Jag ska haka lite på det här "dagenssnacket"

Dagens asfränt: Jag kan larma av och på ett café utan att fucka upp det.
Dagens dumdrygt: Att alla nycklar i schmäcks nyckelknippa är omärkta och omöjliga att identifiera.
Allmänt avgrundsvrål: TUGGAT TUGGUMMI UNDER TALLRIKAR GE FAN I DET

(den här är bra)

Dagens katt:

(visst?)

(nä men förlåt jag håller på att somna)

fast jag ska ändå svara på den så dagens katt är den där svarta. Såklart har jag glömt vad den heter. Nått från liftarens guide till galaxen. Dåligt av mig att glömma. Hon var i sängen hela natten.

Dagens musik: Salem al fakir
Dagens irritationsmoment: ALLTSÅ HELVETES KAFFEMASKIN SOM FAN RINNER ÖVER TJUGOFYRASJU
Dagens söt: Ja iallafall inte mina kunder. Eller en. Hon var ganska söt, men gammal. Sådär åttio bast. Fan vad jag håller på att bli pervers, åt andra hållet.
En dags vinst: Pengar.
En dags förlust: Eh tid.

Dagens visdom: Du skall ikket reta upp din moder sent på kvällen efter att hon jobbat natt natten innan

Dagens sanning: Om sex dagar åker jag till urkult.
Dagens kul: Att ligga två nätter i sträck och spela sims 3 medans man har någon bredvid som kramar sönder kissemissar.
Dagens nostalgi: Fruits Basket
Alla dagars mest underbara: P
Dagens börja med igen: Tända rökelser
Dagens lyssna på: Broder Daniel - Work
Dagens cotlf: Bah waaah
Dagens coolt jag skrivit idag: liftarens guide till galaxen
Dagens råd på ålderns höst: Det är snart höst.
Dagens företårsedan: Jag träffade dennis

Dagens hey yeäääh: URKULT ALLTSÅ SNART

Tillägg: Jag var trött. På riktigt.



Kommentarer
Postat av: karetycker

att det var fint ju

2009-07-25 @ 00:55:36



Namn:

E-postadress:

Blogg: