Jag tittar ut i mörkret och drar nått skämt.


På söndagar kan man tillexempel gå runt i sitt rum och fotografera fina saker som minnen och citat.

     

     

     

Min håkanaffisch som jag köpte
när vi såg håkan live i februari.

Min affisch från årets Amplified.
Hela den helgen var oslagbar.

En kopiebild från när jag och allis var i kopieringsrummet.
Jag älskar sånahär bilder, jag planerar att hela klassen
ska ockupera kopieringsrummet sista dagen i nian
och printa ut minnesbilder.

Ännu mer håkan.
Eftersom alla små popparflickor klippte ut den här
från nyhetstidningen dagen efter konserten
och lade upp på sina små popparbilddagböcker vad jag också tvungen.

Någon gång för flera år sedan hittade jag en hel bunt
med sånahär samlarbilder i en secondhand butik i Göteborg.

Biljetterna från när jag och Sofia såg I taket lyser stjärnorna och grät.

Det här är ett vykort som jag fick en gång från en vän i Köpenhamn.
Jag tycker mycket om det.

Programet för Umeåopen förra året.
Det smärtar mig att jag nu ser att set stod Lykke li.
Jag såg henne inte.

Den här Trästocksaffischen hittade jag och Nicole när vi rumblande runt på kyrkogården.
Smutsig och sönder men den har hängt på min vägg sedan dess.




Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: