Demonstration, nyheter på media fronten med!


Idag när jag alldeles suttit mig för att vänta på att demonstrationsfolket skulle samlas rings jag upp av en Johannes från sveriges television, göteborg. Nu är jag inbjuden till ännu en sänding, denna gången nästa torsdag!
Det är klart att det känns lockande, debattprogram, publication och allt men ja... Göteborg. Fortfarande känns det lite hisnande. Det tar emot att åka dit igen. Menmen, vad gör man inte? Det ska bli himla kul iallafall! Sverigest två största städer på mindre än en och en halv vecka, hotell mitt i centrum, gratis allt och dubbla direktsändingar. Ja tack.

Men, för att inte försvinna högt upp i det blå..
Idag efter skolan samlades vi igen utanför medborgarhuset, och demonstrationen tog in början. Jag och fredrik hade fixat och donat med banderollen sista timmen, och det blev faktiskt himla bra på slutet.







,




Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: