29.08.10

Kul grej 1,Jag håller på att bygga upp en syaltelje i mitt hus! Mitt rum är alldeles för litet för att kunna jobba ordentligt, och nu när jag har två symaskiner så får ingenting plats.
Kul grej 2, Jag håller på att jobba med en syjobb till en tjej som heter Jessica, och det var ungefär min dröm att få göra något sånt här. En cosplaydräkt! Gud åh jag vill nästan göra en massa fler också, för det är så grymt kul.
Beställningen gäller en kostym till Sailor Uranus ifrån animeserien Sailor Moon.
Jag har börjat skolan också, men har inte gjort så mycket nytt än. Vi har bytt lärare i scenisk gestaltning till min absoluta favvolärare, så det är kul. Sen har vi också haft vår första lektion i kultur och idéhistoria och åh åh åh vad jag kommer gilla det ämnet. I fredags hade vi inspark för våra nya ettor! (obs vi är snälla)
En bra låt vi hade med i våran show hittar ni här.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: