SKÅNE I ALLMÄNHET

Jag älskar att det bara är lövskog i skåne, jag älskar att det är platt och att det är åkrar överallt.
Norrland är inte rätt för mig.
På sista bilden ser ni föresten också en skymt av mitt morotshår! Så ser det ut efter att jag nu blekt det två gånger med Schwarzkopf poly Blonde L1+ Extreme. När jag var i skåne köpte jag också lite blå toning från stargazer som jag just nu håller på att använda som hemmagjort silvershampoo tillsammans med vanligt balsam.
Det är en bit kvar innan jag kan färga håret i den bruna färg jag vill ha, eftersom jag absolut inte vill ha det rödbrunt. Men snart blir det fint!

Kommentarer
Postat av: Aliz

så jäkla cool bild på fjärilen!

förresten amanda, du borde kirra ihop en bloppis hehehehe

2010-08-16 @ 10:02:15
URL: http://gasdance.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: