JUNI - DECEMBER











Juni

Det blev sommar och jag gick på avslutningsbal och grät en himla massa.
Jag åkte på klassresa och på skolavslutning, och så var det plötsligt sommarlov.
Jag och Petter blev tillsammans och jag bodde rätt mycket på mariehem.
I slutet av månaden åkte jag med sofia till Peace and love för en vecka av så himla mycket fint, jag lyssnade på underbar musik och träffade vänner jag inte träffat på flera år, jag fick träffa lasse lindh och johan från stockholm, och satt fast i flera timmar på tågstationer och pratade med kasper i telefon.
Jag åkte till Oslo och träffade en annan vän som nu bor där.








Juli

Jag bodde i Ålesund i en vecka och saknade sönder mig och ville bara hem. Jag träffade Jim, och lyssande mycket The little hands of asphalts. Sedan kom jag äntligen hem till en varm och fin pojkvän som jag tillsammans med Emma åkte till trästocksfestivalen med. Där bodde vi på campingen och fick förstörda tält.
En födelsedag hann jag också med, och en urkultfestival med hoffmaestro som fortfarande är ett av de mest fantastiska banden att dansa till.





Augusti

I augusti hände inte mycket. Jag var med petter och lyssnade på ludvig svartholm, och jag började teaterlinjen på midgårdskolan.





September

Pridefestivalen, kasper, och jag satt de sista sommardagarna i parken och så använde jag skolans fotostudios rätt mycket, en gång fotade jag min fina pojkvän.
Hösten började märkas så smått, och även för mig.






Oktober

Hösten fortsatte, frosten kom och allt gick på. Jag fotograferade Emma, och lyssnade mycket på Kent.







November

Novembermånad fortsatte med fototagningar, av bland annat Matilda och Miranda.
Det var mörkt hela tiden, och jag och min pojkvän gömde oss innomhus med varm choklad och film.



December

Julen kom och gick och jag gjorde mest ingenting förutom att sy.
Jo, jag och Petter firade ett halvår tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Kasper

Undra hur många personer som har varit nakna i Midgårds foto-stud(io) egentligen.

2010-01-04 @ 15:14:15



Namn:

E-postadress:

Blogg: