20.07.10

Imorgon åker jag till min pojkvän för att sen ta mig vidare till skellefteå och trästocksfestivalen. Säg hej om ni ser mig där! Jättemycket av sommaren har redan gått och jag fattar inte hur. Jag har inte gjort någonting.
Om nio dagar fyller jag år dock, åker till Andy Warhol-utställningen och sen till Skåne och Danmark med familj och pojkvän. Sen börjar skolan, och jag börjar tvåan. Jag har blivit gammal.
Förresten, du som heter dig Camilla men inte har någon blogg, och frågade förut om hur midgårdskolan och teaterlinjen var, ska du börja nästa år?

Kommentarer
Postat av: Niklas Hubert Alsten

Andy Warhol-utställningen låter intressant, vart är den om jag får fråga?

Vare sig det är den Camilla eller inte så vet jag en Camilla som nog börjar teater nästa år.

2010-07-20 @ 19:12:08
URL: http://decipher.blogg.se/
Postat av: Aliz

Skriker du åt mig på trästock tack?

2010-07-20 @ 23:06:30
URL: http://gasdance.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag hoppas på att få börja teater. Men jag är reserv nummer tre så jag kommer inte in förrän 3 har hoppat. Vi får väl se. Jag håller tummarna!

2010-07-26 @ 12:12:33



Namn:

E-postadress:

Blogg: