SUN SUN SUN

Alltså jag har funderat på en grej.
Jag har sagt förut någon gång att jag tycker att solbränna i allmänhet ofta är rätt fult, och det har verkligen stärkts på sista tiden. Och det värsta - att vara blond/ljushårig och tycka att man är snygg i solbränna. Liksom, nä. Plus, att jag ärligt talat tycker att det ser fräscht ut. Vet att många talar om hur "fräsch och naturlig" man ser ut om man är solbränd, men eh. Ne. Och jag pratar inte bara om de som använder brun-utan-sol och är dåliga på det så att det blir en massa fläckar och ränder och shit (även fast det såklart också är hemskt) utan "naturlig" solbränna. Som man får om man antingen pressar i solen tusen timmar, Eller är superduktig på att brun-utan-sola-sig.
Jag kom ju nyss hem från peace and love, och där var det sjukt varmt och soligt heela tiden = att jag nu är lite brun. INTE okej. Jag äcklas typ av mig själv. Speciellt händer, händer är inte okej bruna. Man kan inte använda nagellack utan att det ser stupid ut typ. Serri, jag kommer någon gång att börja använda whitening lotion <3
(och sure, det finns såklart de som är asheta i solbränna, men inte är det många)

Kommentarer
Postat av: Mumrik

Så du är alltså rasist och avskyt andra hudtoner?

2010-07-11 @ 15:16:55
Postat av: Repekk

In that case så är jag ett vandrande äckel.

2010-07-12 @ 09:19:36
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: