MODEVISNINGEN!


Jag vet inte vad jag riktigt ska säga. Igår var fantastiskt, och jag har på ett ungefär aldrig gjort något roligare.
Så himla konstig upplevelse att efter flera månader se sina kläder på andra männsikor, på den största scenen, framför flera tusen människor. Världens bästa kick. Dagen började med att jag var onaturligt lugn och samlad, umgicks på stan med fina vänner, och tänkte nästan inte alls på kvällen. Sen hade jag det supertrevligt med mina modeller, provgick några sista gånger, fixade klart smink och hår, och åh jag fattar inte hur bra allt blev. Mina modeller var så himla himla duktiga och stöttande, och var så supertrevliga att jobba med. Åhhrgth jag har fortfarande inte förstått att det är över. Jag vill ha mer! Jag hade oroat mig över visninglåten en smula också, men oh vad jag är nöjd med hur det blev.
VÄRLDENS BÄSTA VISNING OCH VÄRLDENS BÄSTA MODELLER. KICK ASS.
Jag återkommer senare med bilder, och film. Det var också en sak som var himla lyckad, två bokade fotografer hade jag, men sen när jag kom ner från scenen stod min mor och pratade med en kille som var proffsfotograf som hade fotat alltihop, dom bilderna kommer nog på ett tag dom också. Petter filmade, och det blev asbra. Bäst.

Ni som var där och kollade, vad tyckte ni? <3

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag stod längst fram och fotade, så du kan säkert få lite bilder av mig med om du skulle vilja.

Du och dina modeller var hur duktiga som helst!

Superfint alltihop.

Puss på dig

2010-05-24 @ 03:04:08
URL: http://febervals.blogg.se/
Postat av: Vic

Sv: Jo, kanske, men det var typ... ganska riktigt pinsamma nybörjarfel för vissa som man trodde var uppenbara ^^

2010-05-24 @ 08:30:46
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: rebecka

man kan inte se bilderna :c det är bara sånna där kryss.

2010-05-24 @ 09:06:44
URL: http://vapenkonst.blogg.se/
Postat av: Vic

Sv: Det jag tänkte på som du gjorde, var trots allt låten. Det är ju en bra låt i sig, men den lyfte inte kläderna. Det var väl det enda stora. Sen var det småsaker som det alltid är och som i princip alla gör, som att modellerna ser uttråkade ut eller går alldeles för fort.



Om jag säger såhär så var väl dina "misstag" (eller ja, vanliga nybörjargrejer) ingenting jämfört med vad vissa andra gjorde, so to say, så du kan vara lugn.

2010-05-24 @ 09:58:58
URL: http://etoiles.blogg.se/
Postat av: Marie

Alltså jag älskade din visining så himla mycket! Jag tycker att du absolut var bäst. Jag hoppas att du är med nästa år :)

2010-05-24 @ 09:59:14
Postat av: Emma Lisa

Asbra och roligt, såklart.

Är det ens bilder i det här inlägget?

2010-05-24 @ 15:38:07
URL: http://snut.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: