BLOPPISDAGS!

Sådär, nu har jag äntligen joxat ihop bloppisen jag pratat om så länge!
Jag måste säga att det är lite nervöst, jag har inte så mycket erfarenhet av internethandel över huvud taget. Men det ska nog gå bra! Nu hoppas jag bara att ni köper lite, det blir roligare så <3
Jag tänkte att det lättaste är att ni får buda på det ni skulle vilja ha via mail, och sedan uppdaterar jag det här inlägget om det är någon som budat över er. Om ni vinner något skickar jag ett mail med allt om betalning och sånt. Betalar gör ni helst genom att sätta in pengar på mitt konto.
Frakten ingår inte i priset, utan står i beskrivningen av plaggen längre ner, beroende på hör stora/tunga de är.
Om ni hittar något kul så mailar ni alltså mig; på [email protected] där ni säger hur mycket ni bjuder och vad ni heter såklart. Om ni har några frågor kan ni antingen maila eller kommentera det här inlägget!

Kom också ihåg att kika in här ibland för att kolla om något har gått upp i pris och så. jag håller öppet budandet tills nästa tisdag, så tills dess har ni tid att skrapa ihop pengar! <3

Beskrivning: Jättesöt sailorklänning med rak sjömanskrage och knäppning fram. Jag vill egentligen inte sälja den här alls men det är lite för liten för att jag riktigt ska kunna använda den.
Storlek: XS
Nypris: ?
Skick:
Använd några få gånger

Budningen startar på: 150 kronor
Fraktkostnad: 45 kronor

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "sailorklänning" som rubrik och priset du vill buda.


Beskrivning: Vit klänning med stora mörkblå knappar, och fickor. Kommer ursprungligen från italien.
Storlek: S-M
Nypris: ?
Skick:
Aldrig använd

Budningen startar på: 100 kronor, Anna bjöd 220 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "vit klänning" som rubrik och priset du vill buda.




Beskrivning: Äkta sjömanskostym, ofållad längst ner så att det är enkelt att själv välja hur lång man vill ha den.
Storlek: Rymlig, så det passar de flesta.
Nypris: ?
Skick:
Använd några få gånger. (obs, den är rörd av självaste håkan hellström under en konsert för två år sedan, hohohoh)

Budningen startar på: 100 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "sjömanskostym" som rubrik och priset du vill buda.





Beskrivning: Prickiga tygskor med snörning, köpta på Monki
Storlek: 39
Nypris: ?
Skick:
Aldrig använda

Budningen startar på: 50 kronor
Fraktkostnad: 60 kronor

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "prickiga skor" som rubrik och priset du vill buda.




Beskrivning: Småblommig klänning med knäppning fram, och snitsig rygg. Köpt på Beyond Retro
Storlek: S-M
Nypris: 300 kronor
Skick:
Aldrig använd

Budningen startar på: 100 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "blommig klänning" som rubrik och priset du vill buda.






Beskrivning: Blåvitrutig klänning med bustieröverdel, dragkedja fram och smala axelband.
Storlek: S
Nypris: ?
Skick: Aldrig använd

Budningen startar på: 80 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "bustierklänning" som rubrik och priset du vill buda.





Beskrivning: Röd kjol med smock i midjan
Storlek: S-M
Nypris: ?
Skick:
Aldrig använd

Budningen startar på: 30 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "röd kjol" som rubrik och priset du vill buda.






Beskrivning: Superskön mörklila manchesterkjol från monki
Storlek: S
Nypris: ?
Skick:
Använd några få gånger

Budningen startar på: 80 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "manchesterkjol" som rubrik och priset du vill buda.





(oskarp bild jag vet)

Beskrivning: Svartvit klänning med knytskärp av märket Kling
Storlek: S-M
Nypris: 250 kronor
Skick:
Använd några få gånger.

Budningen startar på: 100 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "klingklänning" som rubrik och priset du vill buda.




Beskrivning: Jätteskön randig klänning med stora fickor, och dekorationsknäppning.
Storlek: S-M
Nypris: ?
Skick:
Använd några få gånger.

Budningen startar på: 50 kronor, Idamari bjöd 55 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "randig klänning" som rubrik och priset du vill buda.






Beskrivning: Söt randig klänning med rundad krage och fickor på sidorna. Är av märket Kling
Storlek: S
Nypris: ?
Skick:
Använd en gång

Budningen startar på: 50 kronor, Anna bjöd 150 kronor.
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "blårandig klänning" som rubrik och priset du vill buda.






Beskrivning: Ljusblå tunn denimskjorta från Monki, med tryckknappar.
Storlek: S
Nypris: ?
Skick:
Använd några få gånger.

Budningen startar på: 50 kronor
Fraktkostnad: 45 kr

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "denimskjorta" som rubrik och priset du vill buda.







Beskrivning: Mörkblå/grå jeans från cheap monday med extremhög midja (till revbenen ungefär)
Storlek: 26/34
Nypris: 400 kronor
Skick:
Aldrig använda, jag köpte fel storlek.

Budningen startar på: 100 kronor
Fraktkostnad: 60 kronor

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "jeans" som rubrik och priset du vill buda.








Beskrivning: Råsnygga svarta invaders med stålhätta.
Om ni såg min visning i maj så såg ni kanske en liten bit av dem! Min modell Emma (översta bilden) hade nämligen på sig dem.
Storlek: st. 39 (update)
Nypris: 1200
Skick:
Använda, men bra skick ändå.

Budningen startar på: 500 kronor,  Déa bjöd 550 kronor, Klara bjöd 600 kronor, Emma bjöd 620
Fraktkostnad: 95kronor (tyvärr blir frakten rätt hög eftersom det är tunga skor)

Intresserad? Maila mig på [email protected] med "invaders" som rubrik och priset du vill buda.




Kommentarer
Postat av: Emma Lisa

Kängorna ;(;;((;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;((;;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;((;;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(

OBS. Ovanstående är gjort utan ctrl+v!

2010-09-07 @ 18:02:19
URL: http://snut.blogg.se/
Postat av: cecilia

jag är jättetaggad på sjömanskostymen, plus att jag bor i umeå så det blir ingen frakt eller så :D

2010-09-07 @ 18:27:43
URL: http://rrrenlund,blogg,se
Postat av: Amanda

Åh, jag hade älskat den randiga Kling-klänningen! Synd att den är för liten :<

2010-09-07 @ 19:29:28
Postat av: Maria

åh den där sailorklänningen, jag dör

2010-09-07 @ 19:36:59
Postat av: ellen

åhh vad fina saker :)



HAR HÅKAN HELLSTRÖM RÖRT DIG ? :O :O

2010-09-07 @ 20:00:14
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: ALIZ

noo var är batik tirran??? :D:D:D:D

2010-09-07 @ 20:42:41
URL: http://gasdance.blogg.se/
Postat av: Klara

Grymt vill ha dina invaders!

2010-09-07 @ 23:04:16
URL: http://slowtard.blogg.se/
Postat av: Klara

Hör av dig när det börjar närma sig slutet av BLoppisen, det skulle ju vara bra om jag testar skorna innan jag köper (om jag köper).

2010-09-10 @ 18:41:13
URL: http://slowtard.blogg.se/
Postat av: lotta

Åh docsen är så himla fina men har inga pengar! Lyckans ost som får dem!

2010-09-21 @ 17:53:22
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Louise

Pågår bloppisen fortfarande? Är väldigt väldigt intresserad av cm-jeansen. (och har mejlet dit du ville man skulle om man ville lägga bud!)

2010-10-19 @ 18:29:11
URL: http://andvari.blogg.se/
Postat av: Natta

FINNS SJÖMANKOSTYMEN KVAR??? MAILA, KÖPER DIREKT

2011-08-09 @ 21:03:32



Namn:

E-postadress:

Blogg: