MÅNDAG OCH FÖDELSEDAG

I måndags var jag på födelsedagfest med en hel massa folk, och för en gångs skull med mig kameran för att jag får sammanbrott ibland över att dom enda bilderna på min blogg bara är på mig själv. Fast hur kul är det med kalasbilder av folk man inte känner? En grej jag gillar med alla bloggar jag läser är att dom ofta känner varandra och oftar fotar varandra och umgås med varandra och så. Ingen av mina vänner har bloggar och det är trist! Iallafall...
massor med fika fick vi, som var det första och typ den enda jag åt den dagen, inte bra men gott. Socker i mitt hjärta. [den undre bilden är Cornelias]
Magnus var den enda som ville fastna i min kamera
Och födelsedagsbarnet Henrik som fyllde sjutton år! Jag minns när han var tretton.
Och Kasper på ett hörn när han pratar väldigt exhalterat om något coolt, säkert Klungan.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: