MITT APRIL 2010

I april förra året såg jag ut såhär, nästan exakt likadan som ett år tidigare alltså. Vad tråkig jag var med mitt hår! Fast det är jag ju fortfarande, ursh. Men, jag satt mycket i solen och fikade och sånt.
Myste hemma hos min pojkvän med hans katter
och fotograferade honom (pojkvännen alltså, inte katterna) i skolans fotostudie. Ni lite nyare läsare ser nog att han ser rätt annorlunda ut än nu, men det är samma grabb!
jag sydde och planerade och jobbade inför min allra första modevsining och var stressad till tänderna men fan vad kul det var!
träffade kasper ibland
började använda den här grymma bodyn jag köpt på beyond retro en gång
jag knep en fantastiskt regnjacka från vännäsby returcentrum som alla mina kompisar också suktade efter
i april myste jag mest i allmänhet och var kär och så, och det var väldigt bra

Kommentarer
Postat av: julia

älskar älskar älskar regnjackan (och halsbandet på samma bild)

2011-04-23 @ 18:04:12
URL: http://disarmmynightmares.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: