AVSKAVDA BRUNA SANDALETTER

Dom här har jag ju helt glömt att visa om jag på! Mina nya avskavda sandaler jag köpte på Humana i Lund när jag var där för några veckor sedan. Jag har länge funderat på något i den här stilen, ni vet dom där hippa som säljs överallt just nu, hm har ett par, åhlens också. Dock så har jag ju en grej att jag ogillar att köpa kläder och skor från stora kedjor som jag vet att många andra också köper, jag tycker det känns skumt att ha likadana kläder som andra! Butiker som H&M, monki, ja alla dom där ställena har ofta plagg i utstickande mönster där man verkligen SER att det DÄR kommer ifrån MONKI och åtta av mina kompisar har samma tröja fast kanske i nån annan färg. Nä men jag hoppas att ni fattar. Så, allts, jag blev glad när jag hittade dessa second hand! Det var det jag ville komma till. Runt 150 fick jag ge tror jag.
(Dom här ska jag använda när jag dragit mig ut ur min fas av oknutna converse och mjukiskläder. Jag jobbar på det)

Kommentarer
Postat av: ellen

SNYGGA!

2011-06-27 @ 17:12:47
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/



Namn:

E-postadress:

Blogg: