06 MARS, 2011

Jag har blivit så osäker på det här med bloggandet. Jag har tappat kollen på vad det egentligen är vad jag vill ha ut av den här bloggen, på vad jag vill rikta in mig på och vad jag håller på med. Egentligen ogillar jag ju den bloggtyp som enbart består av egobilder och kläder, och det känns som om jag rätt så hårt att fastnat i den nitshen. Samtidigt har jag så sjukligt svårt att ta mig för att te.x skriva något annat. Detta leder alltså till att jag har total bloggtorka eftersom jag varken har någon koll på vilken typ av inlägg jag och ni vill se här, och så har jag heller inte någon motivation eller inspiration. Så om ni vill får ni väldigt gärna svara på en sån här läsar-lista som snurrar runt bland bloggarna just nu. Bara så att jag får en humm liksom.
Ps, Även om ni kanske känner mig privat får ni väldigt gärna skriva en kommentar.
1. Hur gammal är du?
2. Har du en egen blogg?
3. Minns du hur du hittade hit?
4, Hur tror du att jag är som person? Alltså hur uppfattas jag genom den här bloggen.
5. Vad är det roligaste  du vet att läsa om här?
6. Vad borde det finnas mer av, och vad borde det finnas mindre av? Är det något som är helt genomdåligt?
7. Skulle du sluta följa min blogg om jag väljer att förändra den här bloggen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Tretton. Fan nu låter jag så himla liten, men ja.

2. Nej.

3. Hm. Skulle kanske kunnat vara genom Pandasoppa eller Rädisorna (har fått för mig att du känner Pandasoppa?).

4. Jag tror att...jag skulle gilla dig. Om man nu kan säga det. Dock kan det bero på musiksmak m.m.

5-6. Hm. Jag gillar bilder. Att få se saker du sytt. Musik, spellistor och liknande. Finns även en anledning till att jag läser till blogg, tycker ej att den är dålig.

7. Förändring vet man ju inte vad det blir... Men jag tror helt klart att jag skulle fortsätta läsa din blogg, förändring är oftast mest trevligt.



Ehm, ja. Ursäkta och hejdå.

2011-03-06 @ 22:03:31
Postat av: My

1. 18 (snart 19)

2. Ja, fast en ganska tråkig sådan.

3. Genom en annan blogg där din blogg blivit länkad.

4. Du verkar vara en väldigt fin människa som både är stark och självständig. Kreativ verkar du också vara!

5. Oj, vad svårt. Det här är säkert inte svaret du vill ha men det är väl kombinationen av allt! Lite vardag, lite foton och kreativitet!

6. Det är din blogg och du ska skriva det du vill skriva om först och främst. Nu har jag redan nämnt väldigt mycket om kreativitet men det är kul att läsa om kreativa människor (som du verkar vara) och deras idéer :)

7. Nej, jag skulle fortsätta följa den.

2011-03-06 @ 22:04:53
Postat av: Frida

1. 17, fyller 18 i år.

2. Japp, adressen står :)

3. Lite vagt kanske, läste en blogg som länkade till din blogg ungefär.

4. Om jag skulle beskriva dig med ett ord skulle det vara kreativ.

5. Ja, jag vet inte. Tycker främst om att se dina outfits faktiskt.

6. Tycker att det är upp till dig vad du vill fylla din blogg med :)

7. Inte alls!

2011-03-06 @ 22:10:45
URL: http://accordingtofrida.blogg.se/
Postat av: Malin

1: 23år, fyller 24 i sommar.

2: nej, ingen

3: genom pandasoppas länkar tror jag det var

4: jag tror du är extremt snäll, kreativ och speciell.. bra speciell alltså. :)

5: jag tycker om att se bilder på dig, dina kreativa verk och tips på låtar och annat.. jag gillar din blogg som den är :)

6: fortsätt som du gör!

7: du har en plats på min bloglovin :)

2011-03-06 @ 22:20:13
Postat av: Sandra

1. 17

2. Jaa-a, adressen står under kommentaren så.

3. Antingen var det genom någon rekommendationsgrej på Bloglovin eller så var det någon som bloggade om dig. Jag vet inte riktigt.

4, Du verkar vara söt, talangfull och väldigt vänlig (tråkigt ord men det stämmer så.)

5. Blir alltid glad när jag har sett att du har uppdaterat så ja.. Dina fina fynd är dock väldigt roliga att läsa om.

6. Absolut inget som är helt genomdåligt. Du är, om jag ska vara helt ärlig, en av mina favoritbloggar så jag tycker verkligen inte att något med bloggen är dåligt eller som det behöver vara mer av. Fortsätt bara som du gör.

7. Nej, det skulle jag inte. Trogen följare och så vidare, hehe.

2011-03-06 @ 22:22:25
URL: http://benevolenceandsinapism.blogspot.com
Postat av: rebecka

1. 13, snaaart 14. haha

2. Japp, whitewhales.blogg.se

3. Jag tror att jag var vän med dig/bevakade dig på bilddagboken redan när du hette Silkespojken. Sedan såg jag att du hade blogg. :)

4. Jag tror att du är väldigt kreativ, viljestark och trevlig.

5. Ärligt talat, dina outfits. Och egobilder. Klassiskt men du är så himla fin. Och dina åsikter om saker är också intressanta.

6. Nej, jag tycker att din blogg är fantastisk som den är. Följ dina tankar.

7. Det beror väl på vad förändringen skulle innebära. Men det tror jag verkligen inte att jag skulle.

2011-03-06 @ 22:28:11
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: jessica

1. 18!!! woopidop

2. jaaa

3. nee var aplängesen

4. vääääldigt kreativ, inte så nördig (som du egentligen är hööhöe) uhm trevlig osv. fint liv. ca.

5. dina klädköp och det du syr! och spellistor och typ. livet i allmänt är skoj att läsa om ockås.

6. mer av moi och klassen!! heh ne ok eller hahah kanske lite.... men mera kläder!! mer mer sånt. och annars bara sånt som du vill skriva om.

7. nä skulle vara nice med lite change asså japp.

2011-03-06 @ 22:28:44
URL: http://maskrosb4rn.blogg.se/
Postat av: ida somfan

1. Nitton!

2. Ja, idasomfan.se!

3. Genom pandasoppisen!

4. Jag är väldigt säker på att du är en fin person att umgås med. En sån där som man jättegärna vill fika med och gå på konsert med och såna saker, fast som man inte riktigt vågar ringa och fråga ifall du vill hitta på saker med eftersom man inte vill skrämma bort dig! Lite som ett rådjur kanske. Eller alltså, man ringer ju inte till rådjur, men du fattar...

5. När du syr och visar fina kläder och sånt, typ!

6. Mer inlägg, mindre oinlägg!

7. Beror på. Skulle du bara skriva om smink eller nåt sånt så skulle jag nog inte vara så intresserad..

2011-03-06 @ 22:31:46
URL: http://idasomfan.se
Postat av: Veronica

1. Snart 15!

2. Ja, inte särskilt aktiv dock

3. Pandasoppa länkade hit

4. Sånt är ju svårt att besvara egentligen. Men jag tror du är en väldigt fin människa inombords med bra värderingar, kreativ och förlåtande

5. tycker att bloggen som helhet är bra. men det är alltid nåt extra när du pratar om design!

6. Du är en av mina favoritbloggar faktiskt, så jag tycker att den ska förbli som den är

7. Beror väl på om det är till det bra eller dåliga. Men om den inte bli helt kass så nää

puss!

2011-03-06 @ 22:44:55
Postat av: Kasper

1. Tja 17 år i staden

2. Japp!

3. Venne, tror du berättade.

4. Hur du uppfattas genom bloggen: Snygg, kreativ. Hur du är: FUL OCH OND. Nää. Fin och snäll och intressant och allt!

5. Mig själv håhåjaja!

6. Mer: Revolutionära funderingar och det-här-tänker-jag-på-just-nu. Och nakenbilder! Mindre: Eh.. Venne. Mindre av kläder andra skapat, mer av sånna du gör själv!

7. Nä. Eller det beror på. Om du börjar spy ut nyliberal galla och heilar till stora affischer med Jan Björklund på så kanske jag inte följer dig lika aktivt. Fast det skulle ju i och för sig vara lite roligt det med.

2011-03-06 @ 23:15:15
URL: http://thenightshift.blogg.se/
Postat av: pojkvän

Kasper: Passa dig.

2011-03-07 @ 00:33:45
Postat av: tine

1. Sjutton år

2. Yes i do! Men den är inte så himla bra HEHE

3. Tror du la upp länken på bilddagboken eller något sånt, kommer inte riktigt ihåg.

4. Jag vet att du är väldigt trevlig och på bloggen tycker jag du uppfattas som väldigt snäll och trevlig och lugn :)

5. Hmhmhm..tycker nog bilderna du tar är hur kul som helst, dina outfits är ju hur fina som helst och det är super kul att läsa om när du gör egna kläder!

6. Tycker ingenting är genomdåligt, det enda som skulle vara kul om du hade mer av är dina egna kläder!

7. Jadå det skulle jag! Bara du inte förändrar bloggen så du blir typ en provocerande jävel..då orkar jag inte.

2011-03-07 @ 08:23:53
URL: http://renhorn.blogg.se/
Postat av: ellen

1. 17 (snart arton)

2. jajjemään

3. minns inte riktigt, klickade runt och hittade hit.

4. Lugn och har koll på vad man tycker om och vill av livet :)

5. Outfits, musiktips och tankar :)

6. Jag tycker det är en väldigt skön blandning!

7. det beror på!

2011-03-07 @ 12:07:09
URL: http://eellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: sassy

1. Jag är snart 18 år.

2. Jopp, adressen står.

3. Nja, tror att du kommenterade någon annan blogg. och så tyckte jag att du skrivit något fint, så därför klickade jag på bloggadressen.

4, Du känns som en väldigt mogen person, jag uppfattar dig som äldre än du är. Fina kläder har du också :)

5. Kläder, tips på secondhand-affärer, fika och vackra bilder.

6. Din blogg är fin som den är. Man ska inte alltid veta vad man ska skriva. Det är som i det riktiga livet. Ibland vet man inte vad som bör sägas. Lite så är det här. Du skriver det du känner och det är fint.

7. Nej, jag tror inte det.

2011-03-07 @ 12:14:42
URL: http://litetmusikbarn.blogg.se/
Postat av: hemligatjejen_93_lol

1. Jag är 17 fyller snart 18 (viktigt)

2. Ja, har nyss skaffat en faktiskt!

3. Jag har vetat att du har haft en från vänner som läst men hittade den själv när du blev tipsad på blogg.se

4, Du verkar vara väldigt normal, enligt vad jag tycker är normalt iallafall.

5. Dina sömnadsprojekt

6. Mer sömnad!!!

7. Nej det tror jag inte

2011-03-07 @ 15:17:39
Postat av: Elsa

1. nitton

2. Ja, en projektplansblogg

3. Tror att jag sökte efter något somnadsrelaterat (ev kan jag ha hittat en länk från en annan blogg)

4. Hm, har inte följt dig så länge men ja. Kreativ och ja, allmänt behaglig lixom haha.

5. Läser och hittade dig mest pga av din sömnad och visning och så eftersom jag själv är intresserad och vill starta mitt eget märke i framtiden..

6. Mer sömnadstips och sånt!

7. Nej, antagligen inte!

2011-03-07 @ 16:51:48
Postat av: johanna

1. Snart 18

2. Yesbox

3. Genom din kompis kusin

4. Talangfull i sömnad, och väldigt fin att umgås med liksom^^

5. Jag har alltid gillat att kolla på kläder. Och när du köper och visar upp saker från loppis.

6. Mer djupa tankar. Sånt gillar vi.

7. Beror ju rätt mycket på vad bloggen ändras till.

2011-03-07 @ 19:22:16
URL: http://verkligeen.blogg.se/
Postat av: henrietta

1. Sexton år

2. japp! (fast jag orkar inte uppdatera särskilt ofta)

3. du blev länkad i någon blogg (tror det var din kompis, minns inte vems dock)

4. väldigt självsäker, du gör din egen grej liksom. Kanske lite blyg bland nya människor (?), men väldigt snäll och omtänksam!

5. Sömnad, dina intressen. Bilderna du lägger upp är dessutom underbara! som den i detta inlägg.

6. Mer uppdatering (hehe) och fler tyger, grejer du syr, om aagard design...och ja, dig.

7. Det beror på hur! Kanske om du blev värsta kissie men nja, annars inte. (fast du är min favvo-bloggare)

2011-03-07 @ 21:50:22
URL: http://omhenrietta.blogg.se/
Postat av: julia

1. 15 (men fyller 16 i sommar)

2. Yes, checka över haha

3. hm, nej faktiskt inte

4, som en väldigt snäll och omtänksamm människa.

5. hm, allt möjligt, variationen du har är bra tycker jag!

6. -

7. Nej det skulle jag inte, eller såklart, det beror ju på hur (bara du inte ändrar till sån där fjortisblogg, men det tror jag inte skulle hända så det är lungt!)

2011-03-07 @ 22:52:11
URL: http://disarmmynightmares.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. 19

2. Jajjemän

3. Tror jag hittade hit i samband med modevisningen på kulturnatta, antagligen genom någon blogg. :)

4. Himla trevlig och som en väldigt fin person!

5. Det mesta, allt från dina bilder till små texter om vad som händer i ditt liv, allt är som spännande!

6 -

7. Inte alls!

2011-03-08 @ 00:04:56
Postat av: Idis

1. 19

2. Nja, en stängd som jag inte skriver i.

3. Har väl vetat om din blogg typ sedan alltid, men började följa den någon gång innan visningen förra året.

4, Tycker bloggen visar en lite lugnare och seriösare sida av dig men det tycker jag inte är dåligt.

5. Kläder antar jag!

6. Mer: Saker som är roliga så man kan fnissa lite. Mindre: Alltså ingen aning. Dåligt: Inget.

7. Det beror väl på hur du skulle förändra den. Skulle du bara skriva om något jag tyckte var sjukt ointressant skulle jag ju det. Annars, nä.

2011-03-08 @ 22:04:17
Postat av: Malin

1. 20 år.

2. Ja det har jag och även funderat mycket på vad en blogg ska innehålla. Jag antar att det som får mig att skriva är just min lust att uttrycka mig samt att vilja dela med mig av sådant jag tycker om. Som en liten egen drömhörna.

3. Det var inte alltför längesen, genom en länk, varifrån minns jag tyvärr inte.

4. Jag uppfattar dig som en kreativ person, som tycker mycket om kläder, foto och skapande. Samtidigt verkar du ödmjuk.

5. Jag älskar din klädsmak och tycker att det är jätteroligt och inspirerande att se vad du skapar. Dessutom är jag en riktig loppisflicka.

6. Ingenting är dåligt, du borde inte bekymra dig om det. Det vore roligt att se mer musik, film, inspirerande personer och annat som du tycker om kanske? Vad ger dig dina idéer? Varifrån hämtar du intryck till skapandet?

7. Antagligen inte! :) Kör din grej och var dig själv så blir allting toppen.

2011-03-08 @ 22:56:17
URL: http://vulturesdescend.blogg.se/
Postat av: Lova

1. 27

2. Ja, www.baralova.se

3. Du svarade på min undersökning.

4, Vågar inte uttala mig, har precis hittat hit..

5. Sömnad tycker jag är roligt.

6. Ny läsare som sagt..

7. Jag skulle sluta läsa den om du började uppdatera fem gånger per dag. Såna bloggar tröttnar jag på ganska snabbt eftersom jag mest bara blir stressad av alla inlägg som ploppar upp hela tiden..

2011-03-09 @ 18:56:04
URL: http://www.baralova.se



Namn:

E-postadress:

Blogg: