06 november, 2012

 
+ Legat med feber och tio kilo ondhet i halsen nu i några dagar, fast med fable 3 och massa snö iaf
 
+ Det blev visst så att hela stockholm låg nere igår, med flyg inställda och tågförbindelser och allt vad det heter. Fastnade här ute i obyggden med min feber, framtidsångest och pojkvänshångel. Inte allt för illa. 
 
+ Hej Umeyo jag vill hem till dig igen! Känn som att jag bara stressade mig igenom förra höstlovet, så mycket att jag knappt hann träffa någon. Hade desutom den där kluriga känslan av att till hälften vara borta, till hälften där mer än någonsin. Vill fira fint nyår, träffa mina grabbar och fira familjejul. Sådeså. Gå på hemvändarfest och dricka öl och vara på haga och mmmm. Yes.
 
+ Varför får man inte lära sig vettiga saker i grundskolan?? Som att handla med aktier och skaffa en lägenhet i en annan stad. Hur gör man??? Ingen vet. 
 
+ Det blir iaf på lovet, lägenhetsfix och sommarjobbssökande. Har ack så svårt att ta tag i sånt där stort och svårt men det är ju så pass roligt på samma gång så det är värt det. 
 
+ Förresten, nu är det 4 månader, 3 veckor och 4 dagar tills jag är i Japan.

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: