19 december, 2012

Ser ut såhär ibland. Fixad och tjusig och grejor.
Fast mest som till höger, med för lite sömn i kroppen och dålig produktivitet.


Just nu: kollar igenom alla gamla säsonger av Greys Anatomy. MMmm bästa på länge. Lär mig viktiga saker, som att man ska baka ióändligt mycket när man är ledsen och att tjejer alltid suger.
 
Lyxshoppar på ica :D :D :D
 
Slår in paket!! Jultaggen alltså.
 
Igår sydde jag klart första dräktlagret till Tali!!!!
 
Var och såg the Hobbit i helgen också, trodde aldrig att dvärgar skulle vara min grej men Thorin Oakenshield alltså. Damn vilken man.
 
+ var på asastor loppis och fyndade stephen king böcker för en tia styck
 
Nu: sista veckan och imorgon är det julavslutning och JULBORT OMNOMNOMN. Ikväll kommer B hit och i detta nu håller jag på att ladda ner DISTRICT 9 SOM JAG TAGGAT ASLÄNGE. På fredag är jag hemma i ume åigen och domedagsfestar på verket med Kasper och Isak. Woopwoop!

Kommentarer



Namn:

E-postadress:

Blogg: