DET DÄR MED HEMSIDAN

Jag fick en kommentar om att min hemsida inte fungerar längre, och nej det är sant och ett medvetet val. Jag har stängt ner den tills vidare eftersom jag har så galna mängder med övrig sömnad att hinna med, i och med mitt kostymörarbete inför vår slutproduktion. En till anledning är också att jag hemskt gärna skulle vilja hinna med att ha en visning som vanligt under kulturnatta i maj. Jag vet inte än om det kommer att bli möjligt, men förhoppningsvis! Det skulle vara fantastiskt att ha en avslutande visning med mina modeller innan jag flyttar härifrån och så.
Det är såklart jättetrist att inte ha hemsidan uppe och att inte uppdatera med grejer och så, men troligen kommer jag att publicera en ny som mer än inriktad på att vara en portfolio över vad jag har gjort! Jag vill ju så gärna att ni ska få kika lite på alla vackra kostymer som kommer att vara klara om några månader! Ska försöka att få tummarna ur och boka in lite tider i fotostudio snart så att kollektionen jag visade i våras + teaterkostymen blir katalogfotograferad!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

- Det gör jag gärna! Du har en underbar stil :)

2012-01-21 @ 17:33:04
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lo

Vad använder du för mönster till den blå kjolen? jag har lite funderingar på att sy en sådan :)

(du kan svara på fejjan)

2012-01-21 @ 18:49:24



Namn:

E-postadress:

Blogg: